COPYRIGHT © 2015 SCOALA KINDERSTAR | INFO@SCOALAKINDERSTAR.RO | DESIGN BY Catalyn_21

ELEVUL KINDERSTAR

                  ELEVUL KINDERSTAR

        Ca sa construim, incepem cu sfarsitul, cu unde vrem sa ajungem. Astfel profilul elevului  este cel creionat de Legea Educatiei Nationale nr.1/2011, dar si cel oferit de Jacques Delors in Learning: the Treasure Within, raportul UNESCO al Comisiei Internationale de Educatie pentru secolul 21 (International Commission on Education for the Twenty-first Century) care propune anumite competente elevului. Pentru a fi pregatit pentru viitor,elevul  trebuie:

1. să înveţe SĂ ŞTIE

2. să înveţe SĂ  FACĂ

3. să înveţe SĂ  TRĂIASCĂ ÎMPREUNĂ CU CEILALŢI

4. să înveţe SĂ  FIE

Elevul este important ,si de aceea noi tinem cont ca :

 - Dezvoltarea lui pe plan social, emotional, fizic, intelectual si moral sa se realizeze interrelationat;

Invatarea sa fie holistica, nu compartimentata in materii sau unitati de invatare ;

 -  Motivatia sa fie predominant intrinseca ;

 -  Autonomia si autodisciplina sa fie accentuate;

 -  Elevii sa invete experimentand ;

 -  Punctul de plecare in educatie sa fie :Ce pot sa faca, nu ce NU pot sa faca;

                     La absolvirea claselor primare, Elevul   Scolii Primare KinderStar va putea demonstra cu ușurință multiple competențe:

Atitudine pozitivă față de muncă și calitatea acesteia;

Creativitate dezvoltată, deschidere și adaptabilitate;

Un comportament decent, strâns legat de cinste, onoare, respect reciproc, toleranță, responsabilitate față de propriile acțiuni, conștientizând ca faptele lor au consecințe;

Însușirea  competențelor cheie:

- competențe de comunicare în limba română;

- competențe de comunicare în limbi străine;

- competențe de bază de matematică, științe și tehnologie;

- competențe digitale de utilizare a tehnologiei informației ca  instrument de învățare și cunoaștere;    

- competențe sociale și civice;

- competențe antreprenoriale;

- competențe de sensibilizare și de expresie culturală;

- competența de a învăța să înveți.

                                                                               ARTICOLE:

EFICIENTA FOLOSIRII METODELOR ACTIV-PARTICIPATIVE                                              ARTICOL LECTURA